خودم باخودم آشتی میکنم
عاشق علی ضیا
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدیداین وبلاگ برای حمایت ازعلی ضیاعزیزساخته شده است.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 75834
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی

نويسندگان
zahra

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 29 مهر 1391برچسب:خودم باخودم آشتی میکنم, :: 16:57 :: نويسنده : zahra

خودم باخودم آشتی میکنم

خودم باخودم کنارساحل راه میروم

به روی خودم نمیاورم دست هایم ازگرمای دست توخالیست

باران میباردومن عاشق ترمیشوم

سیگاربرایت روشن میکنم ومیگذارم تاآخربسوزدشایدبیایی کنارم

خودم باخودم قهرمیکنم

خودم باخودم آشتی میکنم

تونمیدانی وقتی همه چیزمردی میشودیعنی چه این نبودن یعنی چه این تنهایی

باران میباردبازمن قدم زدنم ادامه دارد

چقدرخوب است حتی باخیالت قدم زدن زیرباران

بانو

سیدعلی ضیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: